-->

Type something and hit enter

On
Η σημερινή μου ανάρτηση γίνεται με αφορμή τον καλοκαιρινό διαγωνισμό της Βασιλικής από το ιστολόγιο It's a peace of art. Η Βασιλική μας ζητά μια καλοκαιρινή δημιουργία,δανείζομαι τα λόγια της για να σας προτρέψω να πάρετε κι εσείς μέρος στο διαγωνισμό:"ο διαγωνισμός αυτός θα ισχύει μέχρι τέλος Ιουλίου! Μπορείτε να συμμετέχετε με όποιου είδους κατασκευή θέλετε ( ζωγραφιά, κόσμημα, φωτογραφία, ταινία, ιστορία, ποίηση, κέντημα, fashion design, κολλάζ, ημερολόγιο, κάρτα, θήκες, συρτάρι, κόμικς , ποστ καρτ και οτιδήποτε άλλο περνά από το μυαλουδάκι σας!)"  Εγώ συμμετέχω με ένα ζευγάρι άκρως καλοκαιρινά σκουλαρίκια από πολυμερικό πηλό. Ελπίζω να σας αρέσουν!

7 Comments

avatar

Καλή επιτυχία.... Σούπερ η δημιουργία σου!!!!Callie by Anthomeli

avatar

Δεσποινάκι μου θαύματα έκανες πάλι!!! Καλή επιτυχία!!! (Όσο γι'αυτό που με ρώτησες είναι στο κάτω μέρος διακοσμητικές πετρούλες και το υπόλοιπο διάφορα κομματάκια από τούλια). Σε φιλώ!

avatar

@kathycallie ,σ'ευχαριστώ γλυκιά μου,απ'ό,τι είδα στο blog σου κι εσύ δεν πας πίσω στις ομορφιές!
@Marie μου,σ'ευχαριστώ,με είχε φάει η περιέργεια!

avatar

Την όμορφη καλημέρα μου, αν και σήμερα θα σκασουμε από την ζέστη!!!
Τι ωραίο ζευγάρι σκουλαρίκια!!! Μπράβο!!! Καλή επιτυχία!!!!
Φιλιά!!!!

avatar

Γεια σου αγαπητή Δέσποινα και καλώς σε βρήκα! Πάρα πολύ όμορφα τα σκουλαρικάκια σου! Πολύ πρωτότυπα και καλοκαιρινά! Σε ευχαριστώ πολύ για την αποδοχή και τη συμμετοχή σου στον καλοκαιρινό μου διαγωνισμό! Πάω να αναρτήσω τη δημιουργία σου μαζί με τις υπόλοιπες! Καλή συνέχεια να έχεις! Πολλά φιλούθκια :)

avatar

ΟΥΑΟΥ! Τι τσακπινικα σκουλαρίκια είναι αυτά!!!!!!!

avatar

Γιά σου Δεσποινακι..καλά πιο πρωτότυπα σκουλαρίκια δεν έχω δεί..και πιο όμορφο μπικίνι....χι..χι..μραβο σου και καή επιτυχία στον διαγωνισμό.... φιλακια... σε ευχαριστώ που περνάς...

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment