-->

Type something and hit enter

On
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά!
Μόλις χτες επέστρεψα από τις διακοπές και σήμερα που σας επισκέφθηκα έμαθα πολλά και ενδιαφέροντα νέα!
Κατ'αρχήν χάρηκα πάρα πολύ που η Δράση των Ελληνίδων blogger είχε τέτοια επιτυχία!
Δεύτερον έμαθα ότι η ιδέα της Ρένας για την έκθεση με τα παλιά συρτάρια παίρνει σάρκα και οστά και θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη στη Μονή Λαζαριστών από 18 έως 25 Μαίου
Τελικά,όλοι μαζί μπορούμε κι αυτό είναι πραγματικότητα και όχι προεκλογικό σύνθημα.
Και οι δύο παραπάνω δράσεις το αποδεικνύουν περίτρανα!
Μπράβο σε όλες τις συμμετέχουσες αλλά και στις διοργανώτριες των εκδηλώσεων!

Τέλος,μερικά δικά μου νέα: σήμερα πραγματοποιήθηκε και το εργαστήρι πολυμερικού πηλού για παιδιά και μάλιστα με τέτοια επιτυχία που αποφασίσαμε να το συνεχίσουμε μόνιμα πια κάθε Σάββατο. Χαίρομαι πάρα πολύ που τα παιδιά φτιάχνουν όμορφα πράγματα και κυρίως χαίρομαι που φεύγουν χαμογελαστά και ευχαριστημένα με τον εαυτό τους και τις δημιουργίες τους!
Όσο για τις μεγαλύτερες της παρέας σας ενημερώνω ότι το Σεμινάριο "Κοσμήματα και Μινιατούρες από πολυμερικό πηλό" συνεχίζεται κανονικά αυτή τη Δευτέρα!Σας περιμένω όλες!Καλό Σαββατοκύριακο!


3 Comments

avatar

Χριστός Ανέστη κοριτσάκι μου! Είμαι σίγουρη ότι πέρασες πολύ όμορφα στις διακοπούλες σου, μου το βγάζει ο τόνος σου στην ανάρτηση!!!! Με το bazaar τα πήγαμε όντως τέλεια και τώρα σειρά έχουν τα συρτάρια μας!!!! Σε ότι αφορά στα σεμινάρια, έχω να σου πω ένα μπράβο που δίνεις την ευκαιρία στα παιδιά να ασχοληθούν με τα χεράκια τους! Τρομερή κίνηση, κρίμα να είμαι μακριά και να μην μπορώ να σε παρακολουθήσω! Θα περιμένω νεότερα. Σε φιλώ, καλό Σαββατοκύριακο!!!

avatar

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ!

avatar

Μου άρεσε πολύ που διάβασα για τα σεμινάρια
στα παιδάκια, είναι σημαντικό να γνωρίζουν
τις τέχνες από μικρή ηλικία! Μπράβο!
Καλή συνέχεια εύχομαι!!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment