-->

Type something and hit enter

On
Όλο σας δείχνω λαμπαδίτσες έτοιμες,σήμερα όμως θα σας δείξω έξι συν ένα τρόπους να φτιάξετε εσείς τη λαμπάδα σας.
 Γι αυτό το λόγο έχω συγκεντρώσει σ'αυτή την ανάρτηση όχι ένα,όχι δύο αλλά εφτά πολύ κατατοπιστικά tutorials που αλίευσα στον ιστό.Έτοιμοι;







Update: Και το δικό μου tutorial!
Πιείτε μία σόδα, πάρτε ένα μανό και φτιάξτε μια Πασχαλινή λαμπάδα! Τόσο απλά!Αν θέλετε κι εσείς να φτιάξετε μια εύκολη και οικονομική αλλά εντυπωσιακή Πασχαλινή λαμπάδα διαβάστε τις οδηγίες και...Καλή Ανάσταση!





1.Λαμπάδα με αποξηραμένα φρούτα από τις Συνταγές της Παρέας 
2.Λαμπάδα με decoupage από το ιστολόγιο Chris O's creations


3 Λαμπάδα με πασχαλίτσες από τις τσούχτρες
4 Λαμπάδα με φατσούλα από το Lukas

5. Λαμπάδα από το Infokids και τη Ρούλα Φουρναράκη
Νομίζω ότι ακόμα και για αρχάριους οι οδηγίες είναι πολύ κατατοπιστικές ,όσο για τους προχωρημένους ελπίζω να άντλησαν έμπνευση και δημιουργικές ιδέες!
Σας εύχομαι Καλό Πάσχα!

8 Comments

avatar

Δέσποινα καταπληκτικές οι λαμπάδες, που μας έχεις παρουσιάσει γενικά. Φέτος έχω μπει στο πειρασμό να φτιάξω και εγώ για οικογένεια και φίλους. Πολλά φιλιά!

avatar

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!

avatar

@Έλενα,σ'ευχαριστώ!Καλά έκανες!Το χειροποίητο είναι πάντα ανεκτίμητο!
@Έφη, παρακαλώ!Δεν κάνει τίποτα,μου αρέσει να μοιράζομαι ό,τι είναι αξιόλογο!

avatar

Δεσποινα ομορφες ιδεες να εισαι καλα!!!!!
Καλο βραδυ

avatar

Καλη Μεγαλη εβδομαδα να εχεις.

avatar

Δεσποινα μου πολυ ωραιες οι προτασεις σου! Ευχαριστουμε πολυ κουκλα μου!!!
Καλο Πασχα σου ευχομαι γλυκια μου!!!!!!!

avatar

Πολύ ωραίες ιδέες για χειροποίητες λαμπάδες!! Να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα αυτές τις μέρες :)

avatar

@Φαίδρα,@Δημιουργία,@Μαίρη,@Ειρήνη, σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Να είστε καλά!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment