-->

Type something and hit enter

On

Για την έκθεση χειροποίητων ρολογιών έχετε ενημερωθεί, είμαι σίγουρη μιας και είμαι μάλλον από τις τελευταίες που αποφάσισαν να φτιάξουν το κάτι τις τους με θέμα το ρολόι. Κι αυτό όχι γιατί δεν ήθελα αλλά γιατί αρχικά νόμιζα ότι πρέπει σώνει και ντε να είναι ρολόι που δουλεύει και από τέτοια δεν είχα ιδέα. Αργότερα είδα τη διευκρίνιση ότι δεν είναι ανάγκη να είναι ρολόι απαραίτητα αυτό που θα στείλουμε αλλά να έχει θέμα το ρολόι και είπα να φτιάξω κι εγώ κάτι. Έλα όμως που λογάριαζα χωρίς τον ξενοδόχο και δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα. Μέχρι προχτές που είδα στο fb ότι έχουμε φτάσει τα 196 ρολόγια και αποφάσισα να στείλω τα 4 που έλειπαν για τα 200! Πιέστηκα, αλλά βρήκα χρόνο, τα έφτιαξα, τα έστειλα και σας τα δείχνω!Περισσότερες φωτογραφίες  από τα ρολογάκια μου (κολιέ από πολυμερικό πηλό με θέμα το ρολόι) στη σελίδα μου στο fb
Εύχομαι καλή επιτυχία στην έκθεσή μας!




4 Comments

avatar

καλως σε βρηκα!!1πολυ ομορφα τα ρολογακια σου!!!φιλια τα ξαναλεμε!!!

avatar

Πρωτότυπα τα ρολογάκια σου Δέσποινα, μπράβο!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment