-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω για να πάρεις ιδέες αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.


 Αριστερά πάνω: Γαλάζια στρογγυλή λαμπάδα ,διακοσμημένη με δίχτυ,καρώ κορδέλα και πήλινο(χειροποίητο) αυτοκινητάκι δεμένο με μπλε κορδέλα. Δίπλα η τσάντα της λαμπάδας με κυρίαρχο χρώμα το κίτρινο και γαλάζιες λεπτομέρειες.
Κάτω από αριστερά προς τα δεξιά: Κόκκινη στρογγυλή λαμπάδα διακοσμημένη με ξυλαράκι κανέλας, κοτούλα από τσόχα, αυγουλάκια από μεταξοσκώληκες τυλιγμένους σε τούλι,και άσπρη κορδέλα που περισσέυει σε ένα σημείο γιατί ξέχασα να το κόψω!
Άσπρη στρογγυλή λαμπάδα διακοσμημένη με ροζ υφασμάτινα λουλούδια και στρασάκια,λαγουδάκι από τσόχα και μπορντω/βυσσινί κορδέλα.
Λευκή στρογγυλή λαμπάδα διακοσμημένη με ροζ σατέν κορδέλα,ξυλαράκι κανέλας, αποξηραμένες φέτες πορτοκαλιού και λουλουδάκια.







11 Comments

avatar

kai oi 4 omorfes, alla auth me to pot pouri kai auth me thn kota, einai apisteutes! ^^

avatar

ΟΜΟΡΦΕς ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

avatar

Χαριτωμένες και όμορφες, θα ξετρελάνουν μικρούς και μεγάλους!!

avatar

Και του χρονουυυυυ!!!!!!Ομορφες και χαριτωμενες οι λαμπαδες σου!!Η κοκκινη ειναι η καλυτερη μουυυυυ!!!!!!!!φιλιαΧ2

avatar

Πολύ όμορφες οι λαμπάδες σου Δέσποινα! Μ'αρέσει πολύ το αυτοκινητάκι και το κοτοπουλάκι! Μπράβο!

avatar

Είναι όλες πολύ καλές !!Εγώ ξεχωρίζω την γαλάζια με το του-του!!

avatar

η κοτουλα και το πορτοκαλακι πολυ με αρεσαν

avatar

Πολύ όμορφες και οι τέσσερις, ξεχωρίζω το αυτοκινητάκι λόγω αγοριού!

avatar

Τι όμορφες που είναι! Και οι τέσσερις!
Ξεχωρίζω όμως εκείνη με το κοτοπουλάκι

avatar

Δεσποινάκι πανέμορφες οι λαμπάδες!!!!
τώρα όσο για τα στοιχεία μου και το δωράκι μου,αν μπορείς σε παρακαλώ στείλε μου το e-mail σου γιατί με outlook δεν μπορώ να σου στείλω μνμ...φιλιά και ευχαριστώ εκ των προτέρων...

avatar

Καλημέρα,Νάντια μου!
despateraki@gmail.com είναι το μέιλ μου! Περιμένω!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment