-->

Type something and hit enter

On
Σκουλαρίκια από πολυμερικό πηλό με κομμάτια τούρτα
φράουλα με επικάλυψη σοκολάτα και σιρόπι φράουλας

Δύο ζευγάρια με ίδιο θέμα αλλά διαφορετικό μέγεθος: κομμάτια τούρτας σοκολάτα με γέμιση πορτοκάλι, με επικάλυψη ζαχαρόπαστας και διακοσμημένα με φέτες εσπεριδοειδών.

Χειροποίητα σκουλαρίκια ντόνατς με ροζ επικάλυψη
και άσπρο γλάσο σε χρυσούς κρίκους
Περιμένω τη γνώμη σας για τα καινούρια σχέδια!
Περισσότερα σχέδια μπορείτε να δείτε στη σελίδα μου στο fb ή ανατρέχοντας σε παλιότερες αναρτήσεις σε αυτό το blog!
  




5 Comments

avatar

Πολύ....νόστιμα σκουλαρίκια! Μπράβο για τη δουλειά που κάνετε στο εργαστήριό σας.Όμορφα και τα λουλούδια του Μάη .Τα φαντάζομαι κι αυτά σε σκουλαρίκια,θα είναι τρέλα.Καλό απόγευμα

avatar

Πολυ ομορφα Δεσποινα μου! Λαχταριστα!!!!
Το ροζουλινι ντονατς, καταπληκτικο!!!!
Μου αρεσαν πολυ! Φιλακια πολλα!!!

avatar

Είναι κουκλίστικα όλα, αλλά οι τουρτίτσες είναι το κάτι άλλο Δεσποινάκι μου!!! Καλό βράδυ να έχεις!!!

avatar

Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου!

avatar

Δεσποινούλα μου υπέροχα είναι όλα και ειδικα οι τουρτίτσες ,που έχουν απίστευτες λεπτομέρειες!
Καλό Σ/Κ!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment