-->

Type something and hit enter

On
Καλησπέρα!
Καλή εβδομάδα σε όλους!
Ελπίζω να είστε καλά παρά τον μουντό καιρό και τη γενική κατήφεια που επικρατεί!
Μην πτοείστε, δημιουργήστε! (Έφτιαξα σύνθημα,νομίζω!)
Σήμερα σας γράφω για να σας ενημερώσω για ένα-δυο πραγματάκια και να ζητήσω τη γνώμη σας.
Ξεκινάω με το μηνιαίο newsletter του "Κηρο-Ποίητον" στο οποίο μπορείτε προαιρετικά να εγγραφείτε (θα το βρείτε στη δεξιά στήλη). Το πρώτο εστάλη ήδη στους αναγνώστες και όσες το λάβατε θα ήθελα να μου πείτε πώς σας φάνηκε, αν έχετε προτάσεις και ιδέες για βελτίωση είναι ευπρόσδεκτες!(Αν είστε αναγνώστες και δεν το λάβατε κοιτάξτε και στα spam)
Δεύτερον,για όσες δεν το ξέρετε να σας συστήσω το Pinterest ,ένα σάιτ στο οποίο μπορείτε να καρφιτσώσετε (ταξινομώντας τες σε πίνακες) όσες εικόνες ή βίντεο συναντάτε στο web και θέλετε να τις κρατήσετε. Προσωπικά,μου έχει φανεί πολύ χρήσιμο,γιατί ταξινομώ ιδέες και προτάσεις που βρίσκω που διαφορετικά δε θα τις θυμόμουν. Όσες το δοκιμάσετε ή το χρησιμοποιείτε θα χαρώ να μοιραστείτε τις εντυπώσεις σας.Αν θέλετε να το δοκιμάσετε και χρειάζεστε πρόσκληση ,στείλτε μου ένα e-mail!
Και τέλος ,επειδή βλέπω ότι αρέσει πολύ ο πολυμερικός πηλός, θα ήθελα να ρωτήσω πώς θα σας φαινόταν η ιδέα να γίνουν κάποια διαδικτυακά μαθήματα με πολύ μικρό-συμβολικό- αντίτιμο σε ιδιωτικό ιστολόγιο; Η διαδικασία θα είναι απλή:Όποιος-α ενδιαφέρεται θα λαμβάνει πρόσκληση συμμετοχής για να παρακολουθήσει το ιστολόγιο και κάθε βδομάδα θα ανεβαίνουν project για εφαρμογή σε βίντεο,με συνοδευτικές εικόνες,αναλυτικές οδηγίες για τα υλικά και το πού μπορείτε να τα βρείτε στην Ελλάδα. Και δε μιλάω για τα πολύ απλά projects όπως τα μπισκοτάκια,αλλά για πιο σύνθετα και πιο δύσκολα. Πείτε μου τη γνώμη σας πάνω σ'αυτό γιατί δε θα ήθελα να ξεκινήσω μια προσπάθεια χωρίς τη δική σας ανταπόκριση και συμμετοχή.
Περιμένω τα σχόλιά σας!
Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, ελπίζω και εύχομαι να περνάτε καλά!

Πηγή εικόνας

12 Comments

avatar

μπραβο αυτο ειναι μια καλη προταση να την ακολουθησουν ολοι

avatar

Δεσποινάκι δυναμικά μπήκες το 2012!!!! Σου εύχομαι τα καλύτερα!!! Πολύ ενδιαφέρον το site που προτείνεις!!! Θα του ρίξω μια ματιά! Καλή ιδέα και για τον πήλό!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου

avatar

@fashionypo,μακάρι!
@Mar;ia Z.,εμπνέομαι και παραδειγματίζομαι από όλες σας,Μαρία μου!Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές και αντεύχομαι τα καλύτερα και σε σένα!

avatar

Δεσποινάκι μου γλυκό που δεν ησυχάζεις και καλά κάνεις δηλαδή. Ξεκίνησέ το καινούργιο ταξίδι που μας προτείνεις, ενημέρωσέ μας για τις προϋποθέσεις συμμετοχής και παρεούλα έστω από απόσταση να δημιουργούμε. Καλή επιτυχία σ΄ότι κάνεις γιατί είμαστε δυνατά παιδιά εμείς και το παλεύουμε!!!! Φιλιάάάάά!!!!

avatar

Καλημέρα κοριτσάκι.. έτσι σε θέλω..ακούραστη και κυρίως δημιουργική.

avatar

Πολυτάλαντη Δέσποινα, καλές δημιουργίες και καλό μήνα,γλυκιά μου!!!φιλάκια.

avatar

@Σοφία μου,σ'ευχαριστώ πολύ!!!Φιλιά κι από μένα!!!
@Αχτίδα μου,προσπαθώ όπως όλοι μας!
@Φανή μου,επίσης!Να'σαι καλά!

avatar

Δέσποινα καλές δημιουργίες σου εύχομαι !!
Δέν θα σου ευχηθώ σήμερα για του αγίου βαλεντίνου γιατί πιστεύω οτι ο έρωτας και όταν εισαι ευρωτευμένος έιναι όλο τον χρόνο και όχι μια μέρα μόνο...
φιλιά πολλά!!

avatar

Δεσποινάκι μπράβο γιατί σε βλέπω συνέχεια δραστήρια με κάτι! Το pinterest το είχα δει αλλά δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ....κάποια στιγμή θα σου στείλω μαιλ μάλλον για πρόσκληση...:)
Όσο για τα μαθήματα πολυμερικού πηλού, οχι μόνο μου αρέσει σαν ιδέα, αλλά θα ηθελα να συμμετέχω κιόλας (αν το προλάβω και αυτο), γιατί εδώ και καιρό το ψάχνω! :)

avatar

ανυπομονω να συμετεχω!!!

avatar

Και εγώ θέλω να γίνω μαθητριουλα σου συνονόματη !!!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment