-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.

Ακρυλικό και decoupage σε cd.
Την ιδέα την είδα σε κάποια ανάρτηση της Λαμπρινής.Μπορεί να μην είναι τέλειο , αξιοποιήθηκε όμως το χαλασμένο cd!

Επίσης να σας ενημερώσω για το πρώτο christmas giveaway που εντόπισα! Η Christine χαρίζει 4 υπέροχα χειροποίητα κοσμήματα! Επισκεφθείτε την για να θαυμάσετε τις πραγματικά ξεχωριστές δημιουργίες της και να λάβετε μέρος στην κλήρωση που θα γίνει στις 18 Δεκεμβρίου!

7 Comments

avatar

Είναι πανέμορφο!!Μπράβο σου Δέσποινα!Καλό μήνα να έχουμε!

avatar

Μια χαρά είναι και μου αρέσει πολύ!

avatar

Πανέμορφο!!! Μπαίνω στον πειρασμό να χαλάσω και τα καλά cd!!! Βέβαια, δεν ξέρω να το φτιάχνω, αλλά μου αρέσει πολύ σαν ιδέα!!

avatar

Λαμπρινή μου, καλό μήνα!
Χαίρομαι που σου αρέσει, Νεμεσις!
Μη χαλάσεις καλά cd,βρε Εμμανουέλα,όλο και κανένα χαλασμένο θα χει ξεμείνει! Δεν είναι δύσκολο να το φτιάξεις! Δες και πιο αναλυτικές οδηγίες στο μπλογκ της Λαμπρινής, κι εγώ από'κει εμπνεύστηκα!

avatar

Πολύ ευρηματική ιδέα!!!Θα το προσπαθήσω και ελπίζω να τα καταφέρω!!

avatar

Πολύ ομορφη ιδέα!! της Λαμπρινής, Δέσποινα!!
Θα επιχειρήσω και εγώ να αξιοποιήσω
τα χαλασμένα μου cd...
Σου εύχομαι ολόψυχα καλές γιορτές
με υγεία και πολύ πολύ αγάπη γύρω σου...
Είναι πανέμορφες ολες οι κατασκευές σου!!
Εύγε σου!!
Γλυκό φιλί!!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment