-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.




 Το κεράκι που βλέπετε δεν το έφτιαξα εγώ, μου το χάρισαν και είπα να το διακοσμήσω. Το έβαψα λοιπόν με ακρυλικό χρώμα ,λίγο πρόχειρα βέβαια, μπορείτε να το κάνετε και με σπρέι και κόλλησα πάνω αποξηραμένες φέτες πορτοκαλιού και ένα ξυλαράκι κανέλας. Δεν το έχω ανάψει γιατί μου αρέσει πάρα πολύ. Στη φέτα πορτοκαλιού έκανα και μερικές χρυσές πινελιές.


Στη μεσαία φωτογραφία βλέπετε διακοσμητικά από απλά υλικά. Οι βάσεις είναι από χαλασμένα cd βαμμένα με σπρέι ασημί. Στα δύο έχω κολλήσει πιατάκια επίσης βαμμένα με σπρέι και διάφορα κλαράκια ώστε να γίνει μια όμορφη βάση για τα ρεσώ μου και στο άλλο κόλλησα ένα κουκουνάρι βαμμένο χρυσό με λεπτομέρειες από γκλίτερ και έγραψα με γκλίτερ πάνω στο cd 2011.

Ελπίζω να σας έδωσα κάποιες ιδέες για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση της τελευταίας στιγμής με απλά υλικά.

9 Comments

avatar

Πρόταση απλή, εύκολη στην εκτέλεση και με υλικά που βρίσκεις παντού.Μπράβο Δεσποινάκι!ΠΟλύ όμορφη και η μεταμόρφωση του κεριού,έπρεπε...το ζητούσε!

avatar

Πολύ ωραία τα κεράκια σου!! Οι φέτες πορτοκαλιού είναι υπέροχη ιδέα για χειμωνιάτικη διακόσμηση! Χρόνια σου Πολλά και Καλή Πρωτοχρονιά!!!

avatar

Χρόνια Πολλά!!!
Ωραία η διακόσμηση στο χρυσό κεράκι! Μπράβο!

avatar

Ειναι τέλεια η ιδέα με το αποξηραμένο πορτοκάλι!!!Μπράβο Δεσποινάκι!!!Πάντα με τέτοιες υπέροχες ιδεές!!!!
Χρονια Πολλά!!!

avatar

Πολυ ωραίες οι ιδέες σου,μπράβο!

avatar

Kαλή χρονιά! Ευτυχισμένο το 2011!!

avatar

Απ΄την καρδια μου μια ευχη στο νεο χρονο κανω: ο,τι αγαπας κι ο,τι ποθεις, αυτο και να σου φερει.

avatar

Δεσποινάκι είναι πανέμορφοοοοο!!!!! Να σου ευχηθώ και καλή χρονιά με αγάπη, υγεία κι ευτυχία και όλα να σου έρθουν όπως τα επιθυμείς!!!!!

Σε φιλώ

avatar

υπεροχες ιδεες...συγχαρητηρια!!! Ο,τι πρεπει για τη γιορτινη διακοσμηση... Καλες γιορτες!!!!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment