-->

Type something and hit enter

On
 Ελπίζω να περάσατε όμορφα τα κούλουμα και τις Απόκριες, αγαπημένες! Εγώ σήμερα έχω να σας δείξω τι φτιάξαμε στο σεμινάριο της προηγούμενης Τετάρτης 13 Μαρτίου που ξεκινήσαμε τις ανοιξιάτικες δημιουργίες μας, όπως σας είχα ενημερώσει. Φτιάξαμε λοιπόν ντάλιες από πολυμερικό πηλό, λίλιουμ που θα σας δείξω στην επόμενη ανάρτηση πώς να φτιάξετε κι εσείς και στο αυριανό σεμινάριο (Τετάρτη 20 Μαρτίου) θα συνεχίσουμε με τριαντάφυλλα και άλλα λουλούδια!
Με αυτές τις μωβ δημιουργίες θέλω να δηλώσω συμμετοχή στο μωβ διαγωνισμό της Κατερίνας! Κατερινάκι μου, προκαταβολικά Χρόνια Πολλά για τα γενέθλιά σου!
Κάπου εδώ σας αφήνω για σήμερα!
Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!


Πηγή εικόνας












14 Comments

avatar

Είναι πολύ όμορφες
Καλή Σαρακοστή
Φιλάκια ...

avatar

Πωπω! Τέλειες! Μπορεί να φτιξω μερικές μικροσκοπικές!

avatar

Πολύ όμορφο..αγαπημένο μου χρώμα..καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

avatar

Πολύ ωραίες και το χρώμα είναι από τα αγαπημένα μου!

avatar

Πανέμορφες οι ντάλιες!!!!!!! Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου. Καλή επιτυχία και καλή σαρακοστή εύχομαι.

avatar

Ανοιξιάτικο και πολύ όμορφο το σημερινό μάθημα.

avatar

Πολύ όμορφες οι ανοιξιάτικες δημιουργίες.Καλή επιτυχία στο μωβ διαγωνισμό.Καλό βράδυ!

avatar

Να φτιάξεις και να μου πεις εντυπώσεις!

avatar

Είμαστε πολλοί τελικά που μας αρέσουν οι αποχρώσεις του μωβ!

avatar

Χαίρομαι που σου άρεσαν! Να'σαι καλά! Χαρά μου που συμμετέχω σ'ένα τόσο δημιουργικό διαγωνισμό!

avatar

Πράγματι, έχουμε βαλθεί να φέρουμε την Άνοιξη!

avatar

Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ! Να'σαι καλά!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment