Τι μου έφερε ο ταχυδρόμος!!!

 Τη Δευτέρα έλαβα το δώρο μου από τη μυστική ανταλλαγή δώρων της Μαριλένας! Μου το έστειλε η Dimi από το Aussi Dimi Decoupage και είναι αυτό το χριστουγεννιάτικο πιάτο που βλέπετε στη φωτογραφία! (Αν θέλετε να μάθετε σε ποιον έστειλα εγώ δώρο και τι ήταν αυτό κάντε κλικ εδώ)
Οι εκπλήξεις όμως δε σταμάτησαν τη Δευτέρα καθώς την επόμενη μέρα με περίμενε ένα ακόμα πακετάκι με το πιο όμορφο Χριστουγεννιάτικο στολίδι από την Κάτια, αναμνηστικό για τη συμμετοχή μου στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι!
Dimi,Κάτια, σας ευχαριστώ πάρα πολύ !

Σας είχα υποσχεθεί υλικό από το προηγούμενο σεμινάριο, επειδή όμως με πρόλαβαν τα κορίτσια με τα δώρα τους , που δε μπορούσα να μη μοιραστώ μαζί σας, θα σας δείξω τι φτιάξαμε την προηγούμενη φορά μέσα στις επόμενες μέρες μαζί με αυτά που θα φτιάξουμε σήμερα στο σεμινάριο!
Το ραντεβού μας είναι στις 6μμ! Σας περιμένω!


Y.Γ. Το "Κηρο-Ποίητον"(http://deco-candles.blogspot.gr/) είναι στην κατηγορία Art, Artists & Crafts στο Διαγωνισμό καλύτερου ελληνικού ιστολογίου 2012 που διοργανώνουν οι "Ελληνικοί Γυναικείοι Ιστότοποι" .Αν θέλετε ψηφίστε το μαζί με τα υπόλοιπα αγαπημένα σας ιστολόγια.http://greekblogsbywomen.blogspot.gr/2012/11/2012_30.html