-->

Type something and hit enter

On
Στη σημερινή ανάρτηση θα σας παρουσιάσω τα καλύτερα tutorials από την ελληνική μπλογκόσφαιρα για την κατασκευή και διακόσμηση κεριών.
Είστε έτοιμοι;
Πάμε λοιπόν!
Σας τις παραθέτω με σειρά δυσκολίας αρχίζοντας από το πιο εύκολο.



Πώς να κάνετε  decoupage χωρίς κόλλα σε κερί


Tip: Αυτές οι τεχνικές μπορούν να εφαρμοστούν και σε έτοιμα κεριά δηλαδή δεν είναι απαραίτητο να φτιάξετε οι ίδιοι το κερί . Προσοχή όμως για να αποτυπωθούν τα σχέδιά σας πρέπει να χρησιμοποιήσετε ανοιχτόχρωμα κεριά, λευκά ή εκρού.

Διάβασε ολόκληρο το άρθρο για τα 5 καλύτερα tutorials για την κατασκευή και διακόσμηση κεριών στο despina's studio

15 Comments

avatar

ευχαριστω πολυ για την αναφορα!τιμη μου!
ολα τα tutorial ειναι απιστευτα!!!

avatar

Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά, καλή συνέχεια!!!

avatar

ενδιαφέρον!δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα!

avatar

Πολύ ενδιαφέρον ένεκα και των Χριστουγέννων!Φιλάκια!

avatar

Ευχαριστουμε!!!!!!!
Πολυ ενδιαφερον !!!!!!!!
Φιλακια πολλα!!!!!

avatar

Να ΄σαι καλά !!! Λατρεύω τα tutorials πόσο μάλλον όταν είναι στα Ελληνικά ! Ακόμη κι αν δεν φτιάξω αυτά που διδάσκουν, μ΄αρέσει πολύ να τα χαζεύω ! Ειδικά το tutorial από τη Δημιουργία το είχα στο μυαλό μου, αλλά δεν θυμόμουν πού στην ευχή το είχα δει !!! θα παίξω κι ένα λόττο ...

avatar

Δεσποινάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ!Θέλουμε και τις δικές σου δημιουργίες βήμα-βήμα,ειδικά στα κεριά που είσαι ασυναγώνιστη!!!
Έχεις πρόβλημα με τους αναγνώστες βλέπω...Μίλα μου αν θες βοήθεια!!
Σε φιλώ γλυκά!!

avatar

Άκυρο για τους αναγνώστες...Τώρα τους βλέπω κανονικά,θα ήταν κάτι της στιγμής προφανώς!!!!!

avatar

@Λαμπρινή μου,ελπίζω να φτιάξω κι εγώ κάποιο σύντομα, ευχαριστώ που ενημέρωσες κι ας ήταν προσωρινό!Φιλάκια πολλά!
@Fotini,ποτέ δεν ξέρεις! Δεν έχεις να χάσεις τίποτα!!!
@mary's crafts,να'σαι καλά,γλυκιά μου!

avatar

@Pinelia,ακριβώς ,το'πιασες το νόημα!
@debgood,δοκίμασέ το κι αν χρειαστείς βοήθεια πες μου!
@Νέμεσις,Ευδοκία, εγώ σας ευχαριστώ, κορίτσια!
@ΕΥΓΕΝΙΑ,να'σαι καλά!

avatar

Να σ'ευχαριστησω για την αναφορα σου στο μπλογκ μου. Καλο βραδυ να εχεις.

avatar

Ευχαριστούμε για τα tutorials Δεσποινάκι!

avatar

@Δημιουργία, οι οδηγίες σου ήταν κατατοπιστικότατες,δε θα μπορούσαν να λείπουν από τη λίστα μου!
@Marie-Anne,να'σαι καλά,γλυκιά μου,κι εγώ σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη!

avatar

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το feature!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment