-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω για να πάρεις ιδέες αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.















Λιλά και λευκή γαβάθα με φέτες αποξηραμένων φρούτων,ξυλαράκια κανέλας και ποτ πουρί. Στο εσωτερικό ροζ πετραδάκια και 3 ρεσώ. Μπορείτε να προσθέσετε νερό (τα πετραδάκια θα μείνουν στη θέση τους, τα ρεσώ θα επιπλέουν).

7 Comments

avatar

Θαυμάσιο!!!Δεν εχω ξαναδεί γαβάθα απο κερί για ρεσώ, μου αρεσε πάρα πολύ !!!!!Μπράβο!!!
Φιλιά!!!

avatar

ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!!

avatar

Πολύ όμορφο!!!
Καλό ΣΚ!!!

avatar

Πολύ όμορφο, υπέροχα χρώματα!!!

avatar

Πολύ χαρούμενο και πολύ καλοκαιρινό Δεσποινάκι μου!!! Μου αρέσει ο συνδυασμός των χρωμάτων που έκανες!!

avatar

Καλημέρα! Πολύ όμορφο είναι και φαντάζομαι θα μυρίζει και υπέροχα!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment