-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.



 Όπως βλέπετε στον τίτλο έχω τονίσει το "μου" γιατί το δέντρο αυτό είναι στολισμένο αποκλειστικά με στολίδια που έφτιαξα εγώ η ίδια!Τα μόνα πράγματα που δεν έφτιαξα αλλά παρόλα αυτά κοσμούν το δέντρο είναι η κορυφή, η κορδέλα και τα φωτάκια.














 Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ περήφανη για το δέντρο μου, γιατί είναι στολισμένο και στην πίσω πλευρά, έφτιαξα πολλά και διαφορετικά στολίδια, διάφορα μεγέθη, σχέδια και σχήματα. Είναι γύρω στα 60 κομμάτια.


Πολλές φορές τα βράδια ανάβω τα φωτάκια και κάθομαι και το χαζεύω, άλλες φορές πέφτει τυχαία το μάτι μου εκεί και χαμογελάω.



6 Comments

avatar

πραγματικά ειναι πολύ ωραίο δενδράκι, δικαίως νοιώθεις περήφανη αφού ειναι εξ ολοκλήρου δικό σου έργο!!!Καί του Χρόνου νά σαι καλά, να ξαναστολίσης!!!

avatar

Δέσποινα δικαίως αισθάνεσαι υπερήφανη, το δέντρο σου είναι πλούσιο χωρίς να βαραίνει απο τα στολίδια,πόσο μάλλον που είναι εξ ολοκλήρου χειροποίητο...και του Χρόνου με υγεία!!!

avatar

Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!Επίσης!
Χαίρομαι που σας άρεσε!

avatar

Και του χρόνου! Το δεντρο σου σκίζει!

avatar

Πολύ ωραίο το δέντρο ΣΟΥ Δέσποινα! Πρέπει να νιώθεις μεγάλη χαρά που το έχει στολίσει μόνο με τα δικά σου στολίδια!!! Μπράβο σου!

avatar

τελειο
δεν περιγραφεταιο βασικα

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment