8 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας : γλυκά και βραβεία

Χρόνια πολλά σε όλες!
Σήμερα παγκόσμια ημέρα της γυναίκας σας κερνάω γλυκάκι !
Τη συνταγή για τα muffins την πήρα από 'δω και είναι πολύ εύκολη (αλλά αν θελήσετε να τη φτιάξετε να ξέρετε ότι βγάζει παραπάνω από 12 που είναι συνήθως οι θήκες στα ειδικά ταψάκια). Όταν τα είδα ψημένα όμως δεν ήθελα να τα αφήσω εντελώς άδεια από πάνω και τελικά από muffins έγιναν cupcakes  με μαγικό γλάσο!
Ελπίζω να σας αρέσουν!

Με την ευκαιρία, να ευχαριστήσω την Αννιώ για το βραβείο που μου χάρισε! Εγώ πρέπει να το χαρίσω σε 11 blogs και να σας πω 11 πράγματα για μένα.

Πάμε λοιπόν, πρώτα οι αποκαλύψεις και μετά οι βραβεύσεις!
1. Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω συγγραφέας. Τελικά έγινα Φιλόλογος, not bad!
2. Μου αρέσει πάρα πολύ ο καφές και καλώς ή κακώς πίνω πολλούς καφέδες μες στη μέρα. Επίσης, αν θες να με ρωτήσεις κάτι και να'σαι σίγουρος ότι θα απαντήσω θετικά αυτή είναι η ερώτηση που πρέπει να μου κάνεις "Πάμε για καφέ?" . Δε μπορώ να αντισταθώ!
3. Ονειρεύομαι ότι έστω μια φορά στη ζωή μου θα καταφέρω να ταξιδέψω στο Παρίσι! Λατρεύω αυτή την πόλη!


4. Έχω τρία αδέρφια. Δυστυχώς είμαστε σκορπισμένοι στα 4 σημεία του ορίζοντα...
5. Μου αρέσουν οι ταινίες του Γούντι Άλλεν, αλλά γενικότερα έχω περίεργο χιούμορ που δεν είμαι σίγουρη ότι το καταλαβαίνουν όλοι.
6. Γράφω στίχους. Μερικοί έχουν γίνει τραγούδια. Αν ακούσετε κανένα, πείτε μου τη γνώμη σας!
7. Είμαι φανατική υπέρμαχος της ανακύκλωσης, επαναχρησιμοποίησης και γενικώς του μότο "τίποτα δεν πάει χαμένο"
8. Μου αρέσει πάρα πολύ να φτιάχνω γλυκά. Αλλά και γλυκά του κουταλιού, λικέρ, μαρμελάδες. Δεν γίνονται πάντα τέλεια, αλλά η διαδικασία με χαλαρώνει.
9. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα πολύ για να γράψω αυτή τη λίστα και δεν ξέρω πώς θα συμπληρώσω τα δύο πράγματα που πρέπει ακόμα να σας πω!
10. Μετακομίζω συχνά και έχω ζήσει σε κάμποσες πόλεις της Ελλάδας. 
11. Είμαι περήφανη που κατάφερα να φτάσω στο νούμερο 11 κι ας έκλεψα λίγο!!

Και πάμε τώρα στην ανακοίνωση των 11 ιστολογίων στα οποία χαρίζω το βραβείο!

Θα τα πούμε σύντομα γιατί έχω να σας δείξω τι φτιάξαμε στο σεμινάριο την Τετάρτη που μας πέρασε!
Ως τότε να περνάτε καλά! Και πάλι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλες!