-->

Type something and hit enter

On
Ένα ακόμα πακετάκι ετοίμασα για το Bazaar που θα γίνει για την ενίσχυση του Νηπιαγωγείου Κάτω Νευροκοπίου . Όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, περιλαμβάνει στολίδια για το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, διάφορα σαπουνάκια καθώς και κοσμήματα και αξεσουάρ από πολυμερικό πηλό. Υπάρχουν κι άλλα ακόμα bazaar στα οποία θέλω να στείλω πραγματάκια κι έτσι σύντομα θα σας δείξω και το επόμενο πακέτο που ετοιμάζω. Αν θέλετε κι εσείς να συμμετέχετε και να προσφέρετε τις δημιουργίες σας θα βρείτε πληροφορίες για όλα τα bazaar που διοργανώνονται αυτόν τον καιρό εδώ.
Ακόμη, μην ξεχνάτε να δηλώνετε συμμετοχή για τα σεμινάρια πολυμερικού πηλού που ξεκινάνε μέσα στη βδομάδα. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ . Όσες θέλετε να ανεβάσετε και την σχετική εικόνα στο blog σας , μπορείτε να την πάρετε ελεύθερα! Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

11 Comments

avatar

Πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...

avatar

Πολύ όμορφα!!Μπράβο σου!
Καλό σ/κ!

avatar

Ομορφα πραγματα για όμορφο σκοπό..!!!! μπραβο !!!!φιλιά...

avatar

Κι αυτά πολύ ωράια!!Μπράβο για την προσφορά σου!!!
Φιλιά!!

avatar

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ,ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!
ΥΓ ΕΧΩ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!

avatar

@Μαρία-Έλενα, να'σαι καλά, τα φιλιά μου!
@Εlli, ευχαριστώ, καλή βδομάδα!!
@Ρούλα-Σμαραγδένια, σ'ευχαριστώ, φιλιά κι από μένα!
@Μαριλένα, να'σαι καλά, φιλιά πολλά!
@giasmin, σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, να είσαι καλά! Πιστεύω ότι θα προλάβω να πάρω μέρος και στην πρόσκληση! Τα φιλιά μου!

avatar

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ,ΜΟΛΙΣ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΔΕΜΑ ΣΟΥ,ΟΛΑ ΟΚ.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!!
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ,ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

avatar

Άννα μου,ήρθε κιόλας; Ωραία , πολύ χαίρομαι! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!!
Τα φιλιά μου!

avatar

Είναι όλα υπέροχα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο σπιτάκι μου!!! Φιλιά

avatar

Καταπληκτικά είναι όλα!! Ειδικά αυτά από πηλό και τα σαπουνάκια! :)

avatar

@Purpleleath, να 'σαι καλά! Χαίρομαι που σου άρεσαν!
@THE MAGIC OF ART, ελπίζω να αρέσουν και σ'αυτούς που θα τα παραλάβουν! Φιλάκια!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment