-->

Type something and hit enter

On
Όπως σας είχα υποσχεθεί στην προηγούμενη ανάρτηση σήμερα θα σας δείξω κάποια πράγματα που έφτιαξα το διάστημα της απουσίας μου. Κατ'αρχήν τελείωσα κάποιες μπομπονιέρες που έπρεπε να στείλω για τη βάπτιση μιας γλυκιάς μπεμπούλας. Όπως συμβαίνει κάθε φορά που φτιάχνω μπομπονιέρες είμαι πάντα τόσο πιεσμένη από το χρόνο που ποτέ δεν προλαβαίνω να τις φωτογραφίσω όλες μαζί. Μπορείτε ωστόσο να πάρετε μια ιδέα
Στη συνέχεια ασχολήθηκα με τα σανδάλια για το Giveaway που είχαμε κάνει και σύμφωνα με την επιθυμία της νικήτριας το σχέδιο ήταν αυτό:

Κάτι άλλο με το οποίο ασχολήθηκα ήταν το βιβλίο ευχών -άλμπουμ που θα σας δείξω παρακάτω. Πρόκειται για "μεταμόρφωση" ενός βαρετού άλμπουμ (δυστυχώς δεν το πήρα φωτογραφία πριν!) σε αυτό που βλέπετε παρακάτω. Περισσότερες φωτογραφίες και από το εσωτερικό θα σας δείξω στην επόμενη ανάρτηση.
Μη νομίζετε όμως ότι όλο αυτό το διάστημα δεν ασχολήθηκα και με τον πολυμερικό πηλό!Πάρτε μια γεύση από τις νέες δημιουργίες !
Ετοιμάζω και κάποια πραγματάκια για τους ζωγράφους σε δράση για τα παιδιά αλλά θα σας τα δείξω λίγο αργότερα.
Λοιπόν,εγώ σας είπα τα νέα μου!
Εσείς τι κάνατε όλο αυτό το διάστημα;

8 Comments

avatar

Καλησπέρα Δέσποινα.Κάθε τι που έφτιαξες είναι πανέμορφο.Συγχαρητήρια γιατί βλέπω ότι ασχολείσαι με διαφορετικά είδη και τα φτιάχνεις όλα πανέμορφα!!!

avatar

@daphnofila,σ'ευχαριστώ πολύ, ό,τι μπορώ κάνω!

avatar

Πολύ ωραία όλα! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις :)

avatar

Έκανες πάρα πολύ καλή δουλειά σε όλα, Δέσποινα! Έγιναν άψογα! Πολλά φιλιά!

avatar

όλα είναι υπέροχα!τρομερά!φανταστικά!

avatar

Πολυάσχολη περίοδος αλλά με εκπληκτικά αποτελέσματα!!Καλό ΣΚ!!

avatar

Δεσποινάκι, φαίνεται λοιπόν ότι δεν ήσουν ... αδικαιολογήτως απούσα !!! Μπράβο και για τις όμορφες κατασκευές soy και για τη συμμετοχή σου στα bazaars !!! Είμαι δηλωμένη φαν σου !!!

avatar

@MafaldaQ,σ'ευχαριστώ!Καλή συνέχεια και σε σένα και καλή αρχή στα νέα ξεκινήματά σου!
@Funky Monkey,χαίρομαι που σου άρεσαν!Τα φιλιά μου!
@THE MAGIC OF ART KOMOTINI,να'σαι καλά γλυκιά μου,Δήμητρα!
@Χαραυγή,σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
@Fotini,μέσα σ'όλα αυτά είχα και μετακόμιση,οπότε καταλαβαίνεις!Νομίζω όμως ότι καλά τα κατάφερα!Σ'ευχαριστώ πολύ!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment