-->

Type something and hit enter

On
Τα καλλιτεχνικά απογεύματα στο Δημοκρίτειο συνεχίζονται!Σήμερα θα σας δείξω φωτογραφίες από το χθεσινό σεμινάριο!Φτιάξαμε τούρτες ,που διακοσμήσαμε με τριανταφυλλάκια, για να τις κάνουμε μενταγιόν ή μπρελόκ ,κόψαμε κομματάκια για να τα κάνουμε σκουλαρίκια,φτιάξαμε χάμπουργκερ και μπισκοτάκια γεμιστά για να τα κάνουμε δαχτυλίδια και όλα αυτά μέσα σε δύο ώρες γεμάτες γέλια,απορίες,προσπάθειες,πειράγματα και κουβεντούλα!Η φιλοξενία του Δημοκρίτειου Βιβλιοχαρτοπωλείου πάντα ζεστή με αχνιστό καφεδάκι και φρέσκα μπισκοτάκια (αληθινά,όχι δαχτυλίδια!).
Περισσότερες φωτογραφίες και δημιουργίες από το σεμινάριο μπορείτε να δείτε στη σελίδα μου στο facebook. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη Δευτέρα και σας περιμένουμε!

9 Comments

avatar

Είναι γλύκα. Σου έρχεται να τα φας.Μπράβο κορίτσια.

avatar

Πωπω...διαβαζα την αναρτηση και με επιασε λιγουρα για γλυκο με τοσα που ειδαν τα ματακια μου....σλουρπ!
Υπεροχες δημιουργιες! Μπραβο μικρουλα!!!

avatar

Πανέμορφα!!! Μπράβο Δεσποινάκι!!!

avatar

@dephnofilia,@valie,κορίτσια οι περισσότερες μετά το μάθημα πήγαν σε...ζαχαροπλαστείο!Δεν αστειεύομαι!
@Μαρία Ζ.,σ'ευχαριστώ,γλυκιά μου!Χαίρομαι που σου άρεσαν!

avatar

Και ότι έχω σκοπό να φτιάξω τέτοια γλυκάκια!!
Μπράβο πανέμορφα και πολύ ωραία παρέα Δέσποινα!

avatar

καλησπερα σας!! υπαρχει περιπτοση να γινει σεμιναριο για χειροποιητα σανδαλια??

avatar

@Μαντρίνα,σ'ευχαριστώ πολύ!Να φτιάξεις και να μας δείξεις!
@perik,ενδέχεται προς το καλοκαίρι να ετοιμάσουμε κάτι σχετικό για διακόσμηση σανδαλιών

avatar

Κυρία με θυμάστε; Είμαι η Δήμητρα και χτες ήταν το πρώτο μου μάθημα.Ξέχασα μάλλον να σας αναφέρω ότι έχω το δικό μου Βlog.Πάντως είδατε που σας βρήκα;

avatar

@the magic of art,είδα,είδα!Και βέβαια σε θυμάμαι!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment