Ποιοι είναι οι τυχεροί????


Σας ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας στο Giveaway από το "Κηρο-Ποίητον".
Ήρθε η στιγμή για την ανακοίνωση των τυχερών! Για το δαχτυλίδι είχαμε 74 συμμετοχές και η κλήρωση έγινε με το random.org .Ο αριθμός που κερδίζει είναι το 63 δηλαδή η Ευαγγελία Μπακόλα,όπως βλέπετε στην εικόνα δεξιά!
Συγχαρητήρια, Ευαγγελία! Σου έχω στείλει μήνυμα και περιμένω τα στοιχεία σου για να σου στείλω το δώρο σου!
Πάμε τώρα στη δεύτερη κλήρωση για το κερί με το χιονάνθρωπο. Οι συμμετοχές ήταν 55 και τυχερός αριθμός το 31 δηλαδή η Christine Ath. Χριστίνα,συγχαρητήρια!H Christine δεν έχει ενεργοποιημένη τη δυνατότητα αποστολής μηνύματος,οπότε δε μπορώ να επικοινωνήσω μαζί της.
Θα περιμένω λοιπόν από εκείνη να μου στείλει τα στοιχεία της στο μέιλ μου για να της στείλω το δώρο! Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν και στο facebook και στο jaba.gr . Οι νικήτριες πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μου εντός 48 ωρών ,διαφορετικά είμαι υποχρεωμένη να επαναλάβω τη διαδικασία.
Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για τη συμμετοχή!
Και μη στενοχωριέστε όσοι δεν κερδίσατε μπορείτε με αυτό το κουπόνι από το AcropoliStreetMag να αποκτήσετε όποια από τις δημιουργίες μου θέλετε με έκπτωση 10%
Καλές Γιορτές!