Επιστροφή και απονομή 3 βραβείων

      Τον τελευταίο μήνα απείχα από τα διαδικτυακά δρώμενα λόγω μετακόμισης. Όπως καταλαβαίνετε, δεν είχα σύνδεση στο διαδίκτυο μέχρι πρότινος γι'αυτό απουσίαζα και από τη γειτονιά μας. Σποραδικά επισκεπτόμουν κάποιο ίντερνετ καφέ και μάθαινα νέα σας.
     Τώρα που η σύνδεσή μου αποκαταστάθηκε είμαι και πάλι κοντά σας!
     Θέλω κατ'αρχήν να σας ευχαριστήσω για τη θερμή υποδοχή που επιφυλάξατε στα σαπουνάκια μου και στα άλατα μπάνιου που παρουσίασα σε προηγούμενη ανάρτηση. Δεν περίμενα να έχουν τόση επιτυχία και σας ευχαριστώ όλες για τα όμορφα σχόλιά σας. Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να απαντήσω προσωπικά στην καθεμιά σας αλλά σας εξήγησα παραπάνω τους λόγους της απουσίας μου.
     Έπειτα θέλω να αναφερθώ στις ευχάριστες εκπλήξεις που με περίμεναν

.
     Η Xara από το καταπληκτικό ιστολόγιο Art with no limits μου απένειμε το Βραβείο έμπνευσης το οποίο θα κοσμεί στο εξής τη λίστα των βραβείων μου. Την ευχαριστώ πολύ που με επέλεξε ανάμεσα σε τόσα αξιόλογα μπλογκς. Τη στιγμή μάλιστα, που η ίδια είναι τόσο εμπνευσμένη δημιουργός (πραγματικά "χωρίς όρια" όπως λέει και το όνομα του μπλογκ της) η επιλογή της αποκτά άλλη βαρύτητα. Η Xara με κάλεσε να παίξω και στο παιχνίδι των μυστικών αλλά επειδή αυτό το έχω κάνει ήδη παλιότερα θα παραλείψω αυτό το βήμα.
      Όχι ένα αλλά δύο βραβεία βρήκα να με περιμένουν στο υπέροχο μπλογκ της Έλενας την οποία και ευχαριστώ πάρα πολύ που με συμπεριέλαβε στους 15 μπλογκερς που βράβευσε. Το μπλογκ της "Ό,τι μας αρέσει..." είναι ένα πολύ ξεχωριστό μαγειρικό κυρίως μπλογκ με ψαγμένες και υγιεινές συνταγές, με απαράμιλλες φωτογραφίες και με εξαιρετική αισθητική.Από εκεί παρέλαβα τα βραβεία  "Tell me about yourself award" και "One lovely blog award".
       Τα ίδια βραβεία με περίμεναν και στο μπλογκ της ταλαντούχας Ολυμπίας που φτιάχνει εξαιρετικά κοσμήματα με φινέτσα και φαντασία. Τελευταία η Ολυμπία επέκτεινε τη δραστηριότητά της με ένα δεύτερο μπλογκ το οποίο σας προτρέπω ανεπιφύλακτα να στηρίξετε. Θερμές ευχαριστίες οφείλω και στην Ολυμπία γι ' αυτή τη διπλή βράβευση που με χαροποίησε ιδιαίτερα.
      Και στις δύο περιπτώσεις η βράβευση συνεπαγόταν και αποκάλυψη μυστικών αλλά όπως σας είπα σας έχω αποκαλύψει αρκετά σε προηγούμενο ποστ και δε θεώρησα σκόπιμο να το επαναλάβω. Ωστόσο αν επιμένετε να μάθετε κι άλλα μυστικά μου μπορείτε να επισκεφθείτε το προσωπικό μου ιστολόγιο " Πράσσειν  Αν-άλογα"  και να μάθετε ακόμα και για τον...αρραβώνα μου με σταρ του Χόλιγουντ!
      Τέλος, νιώθω ότι δεν πρέπει να κρατήσω αυτά τα βραβεία για τον εαυτό μου. Ωστόσο η επίσημη απονομή βραβείων έγινε σε προηγούμενη ανάρτηση κι έτσι τώρα αυτό που μένει είναι να καλέσω όσους ΔΕΝ έχουν παραλάβει κάποιο από τα βραβεία που παρέλαβα σήμερα και βρίσκονται στη λίστα ιστολογίων μου (που σημαίνει ότι τους διαβάζω και τους θαυμάζω) να παραλάβουν το βραβείο τους!
Θα χαρώ πολύ να δω το κάδρο με τα τρία βραβεία να κοσμεί τα πανέμορφα μπλογκοσπιτάκια σας!

Υ.Γ.Στην καθιερωμένη μου βόλτα στη γειτονιά είδα ότι και η MariaZ  μου χάρισε το "lovely blog award".Μαράκι μου,σ'ευχαριστώ πολύ!