-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω για να πάρεις ιδέες αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.



Κόκκινο κερί σε σχήμα καρδιάς με λαχανί καρδούλες στο πάνω μέρος. 
Διαστάσεις 7 εκ πλάτος, 6 εκ ύψος
Σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας,ευτυχώς έχω ειδοποίηση σχολίων οπότε τα διάβασα κι ας σβήστηκε η ανάρτηση.
Επειδή όμως εσείς δε διαβάσατε τις απαντήσεις μου αποφάσισα να τις παραθέσω εδώ:

@Νέμεσις,ναι,γι αυτό τις έγραψα!Σκέφτηκα ότι αφού κάποιος ενδιαφέρεται να μάθει δε χρειάζεται να μπαίνει κάθε φορά στον κόπο να ρωτήσει!
@Νίκη,τι να πω,μπορεί να'χεις δίκιο στο ότι δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να το ;ανάψει!
@Love2love,σ'ευχαριστώ για το σχόλιο!
@Marie,για να το λες κι εσύ είχε δίκιο η Νίκη!Εγώ πάντως δε συμφωνώ πιστεύω ότι πρέπει να ανάβουμε τα κεριά όσο όμορφα κι αν είναι!Η ατμόσφαιρα που δημιουργούν είναι ακόμα πιο όμορφη!Εξάλλου εδώ είμαι εγώ άμα καεί το ένα θα σας φτιάξω άλλο!
@Simonmad,νομίζω ότι σε κάλυψα!Χαίρομαι που σου άρεσαν τα χρώματα!
@Θέκλα,πράγματι,κι εγώ το βρίσκω ρομαντικό αλλά και παιχνιδιάρικο ταυτόχρονα!

1 Comments:

avatar

Πολύ όμορφο! Μπράβο σου!

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment