Είμαι το γράμμα "Ο"

Ήξερα ότι είχε κληρωθεί πριν από μένα στην ανταλλαγή δώρων του Greecycle ,
διάβασα προχτές την ανάρτηση για το τενεκεδένιο κιτ που φέρνει την άνοιξη,
και μάλιστα μου φάνηκε πολύ καλή ιδέα, ωστόσο όταν μου χτύπησε το κουδούνι ο ταχυδρόμος δεν υποπτεύθηκα τίποτα. Μόνο όταν είδα πάνω στο πακέτο όνομα, περιοχή κάπου άρχισε να πηγαίνει το μυαλό μου. Ξετυλίγοντάς το με πήραν τα γέλια με τα σημειώματα της mafaldaq πάνω στη συσκευασία!
Έβγαλα από τη χάρτινη συσκευασία το τενεκεδάκι μου, διάβασα τις οδηγίες, μύρισα το χώμα, σκόρπισα τα πετραδάκια στο τραπεζάκι, χάζεψα τους βολβούς, σκέφτηκα ότι τα χρώματα του πιάτου ταιριάζουν με τα χρώματα στο τενεκεδάκι ...
Πέρασαν κάμποσες ώρες. Είδα ότι δε με παίρνει να το καθυστερώ άλλο. Μάζεψα τα πετραδάκια από το τραπέζι (όπως αποδείχτηκε μετά, όχι όλα γιατί ένα είχε πεταχτεί μέσα στο μπωλ με τις καραμέλες) τα ριξα μέσα στο τενεκεδάκι, από πάνω έριξα το χώμα και παράχωσα τους βολβούς μέσα (πρώτα ανάποδα και μετά, ευτυχώς, ίσια...!) και πήγα στην κουζίνα για να ποτίσω το γλαστράκι μου! Πήρα τηλέφωνο τη μητέρα μου και μου είπε ότι μέχρι να φυτρώσει θέλει υγρασία και να μην αφήνω το χώμα να ξεραίνεται και ελπίζω να τα καταφέρω γιατί έχω πολύ περιέργεια για το τι λουλούδια θα φυτρώσουν από τους βολβούς!
Όλη τη διαδικασία του φυτέματος την έκανα μέσα στο σαλόνι γιατί φυσούσε πάρα πολύ έξω, ενώ τώρα το γλαστράκι μου είναι στην κουζίνα περιμένοντας να φτιάξει ο καιρός για να βγει έξω στον ήλιο.
Θέλω πραγματικά να γίνει ένα πολύ όμορφο λουλούδι και να μπορέσω φωτογραφίζοντάς το να συμβάλλω στη δημιουργία του banner του μπλογκ "in my closet". Γιατί δεν ξέρω αν  σας το'πα...
είμαι το γράμμα "Ο"