Σήμερα έχω πολλά να σας πω:

κι ελπίζω να τα θυμηθώ όλα!
Λοιπόν, λέω να τα πάρω χρονολογικά!
Ξεκίνησα μαθήματα ζωγραφικής one stroke στο εργαστήριο της Ασημίνας .
Αν και έχω κάνει μόνο 2 μαθήματα ως τώρα,είμαι κατενθουσιασμένη.
Από τον υπέροχα διακοσμημένο χώρο, που συνδυάζει τόσο αρμονικά τη λειτουργικότητα με την άνεση .
Από την ζεστασιά που αποπνέει το περιβάλλον
Από τα καινούρια πράγματα που μαθαίνω
Από τους ανθρώπους που γνωρίζω
 και πιο πολύ απ'όλα από την ίδια την Ασημίνα που εκτός από χαρισματική δημιουργός είναι και πολύ καλή στη διδασκαλία.
Ελπίζω κάποια στιγμή να μου δοθεί η ευκαιρία να σας μιλήσω πιο αναλυτικά για την εμπειρία μου.
Για την ώρα επισκεφθείτε το site http://www.asimina-art.gr  αν θέλετε να μάθετε περισσότερα.

Το δεύτερο που έχω να σας πω αφορά πάλι τις κατασκευές.
Την Παρασκευή παρέλαβα κάτι πραγματάκια που είχα παραγγείλει από το Hobby center .
Ο λόγος που είμαι ενθουσιασμένη δεν  είναι μόνο η άμεση και φιλική εξυπηρέτηση της Θέκλας και της Σοφίας, αλλά η έκπληξη που με περίμενε ανοίγοντας το πακετάκι μου. Ένα ζευγάρι πανέμορφα σκουλαρίκια στην πιο όμορφη απόχρωση του πράσινου δώρο από τα κορίτσι για μένα! Κομψά, διακριτικά , καταπληκτικά, φυσικά τα φόρεσα αμέσως ! Περιμένω να δω και άλλες αφίξεις στο Hobby center γιατί είναι σίγουρο ότι θα ξαναψωνίσω από κει. Εκτός αυτού όμως, θέλω να συγχαρώ τα κορίτσια που αν και είναι στην επαρχία και μάλιστα στη νησιωτική Ελλάδα πήραν την πρωτοβουλία να κάνουν μια τέτοια κίνηση με όλες τις δυσκολίες που συνεπάγεται. Εύχομαι τα καλύτερα!

Έλαβα και κάτι άλλο από τη Σοφία και θέλω να την ευχαριστήσω και γι αυτό.
Είναι το βραβείο του trendy blog . Σοφία μου,σ'ευχαριστώ! Το βραβείο αυτό το χαρίζω με τη σειρά μου σε όλους όσους είναι στις λίστες ιστολογίων μου αλλά δεν το έχουν λάβει ακόμη, μιας κι εγώ το έλαβα 2 φορές !

Ένα ακόμη βραβείο,αυτή τη φορά πολύχρωμο, μου χάρισε η Λαμπρινή πριν ένα μήνα περίπου και επειδή δεν θυμάμαι αν το έχω ήδη αναφέρει το αναφέρω τώρα. Όποιος, λοιπόν, διαθέτει ήδη το Trendy blog award αλλά όχι το πολύχρωμο βραβείο παρακαλείται να έρθει και να το παραλάβει!




Και το καλύτερο για το τέλος! Δωράκι από την Ειρήνη για καλό μήνα! Το καλό με τα giveaway της Ειρήνης δεν είναι μόνο ότι φτιάχνει πανέμορφα πράγματα, είναι ότι αν κερδίσεις σ'αφήνει να διαλέξεις όποια από τις δημιουργίες της σου αρέσει! Περιηγηθείτε στο ιστολόγιό της The Little craft workshop  για να δείτε τα υποψήφια δώρα και να πάρετε μέρος στην κλήρωση!

Κάτι ακόμα: Χρόνια Πολλά σε όλες μας!