Όπως μυστικά και ήσυχα....

Η Ολυμπία(που φτιάχνει τα πανέμορφα κοσμήματα που θα βρείτε στο j-olycreations) με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι,σύμφωνα με το οποίο πρέπει να σας αποκαλύψω 7 μυστικά μου. Για να δούμε τι θα βρω!
1. Θαυμάζω τη Λιάνα Κανέλη .Όχι,δεν είμαι ΚΚΕ.
(Αυτό το μυστικό ήταν δύο σε ένα...)
2. Είπαμε το προηγούμενο ήταν δύο σε ένα, πάμε στο 3
3. Πίνω καφέ όλη τη μέρα, ενίοτε και τη νύχτα!.
4. Μια εποχή είχα κόψει τα μαλλιά μου αγορέ και τα'χα βάψει ξανθά. Δε μου πήγαινε καθόλου αλλά έκανα ότι μου αρέσει πολύ.
5. Μέχρι πριν λίγους μήνες έτρωγα μανιωδώς τα νύχια μου. Σταμάτησα όταν πλησίαζε η ορκωμοσία μου...
6. Βλέπω τη "Ζωή της Άλλης" αλλά ντρέπομαι να το παραδεχτώ. (Εγώ,μια σοβαρή φιλόλογος, να βλέπει σαπουνόπερες;;; Τς τς τς!)
7. Το παίζω κουλ αλλά είμαι πολύ αγχώδης κατά βάθος.

Και τώρα που σας άνοιξα την καρδιά μου και σας είπα τα 7 μυστικά μου πρέπει να καλέσω 7 από σας να παίξουν το παιχνίδι!
Θέλω πολύ να μάθω τα μυστικά σας,αλλά δεν ξέρω ποιοι έχουν παίξει και ποιοι όχι.
Οπότε όποιος δεν έχει παίξει ας αφήσει ένα σχόλιο (για να ξέρω να πάω να διαβάσω τα μυστικά του η κουτσομπόλα...) και ας πάρει τη σκυτάλη! 

Καλή Σαρακοστή!!!