Σας έχω νέα! Updated

Ξέρω πως είμαι ασυγχώρητη που επειδή βαριέμαι να "κόψω" τις φωτογραφίες δε σας έχω δείξει τα τελευταία μου κεριά, αλλά για να με συγχωρέσετε σας έχω καλά νέα που θα σας αποζημιώσουν!
Να σας πω λοιπόν ότι η Σοφία  από το Little prince art κλείνοντας ένα χρόνο στην μπλογκόσφαιρα γιορτάζει και μας δίνει την ευκαιρία να κερδίσουμε ένα γλυκύτατο δωράκι!
Μια άλλη φίλη που έχει λόγο να γιορτάζει είναι η Νατάσα από το Family art. Για την ακρίβεια η Νατάσα έχει δύο λόγους που μας δίνει δωράκι! Αφενός έκλεισε ένα χρόνο στην μπλογκογειτονιά, αφετέρου ξεπέρασε τους 100 αναγνώστες!
Ξέρετε τι πρέπει να κάνετε και στις δύο περιπτώσεις!
Καλή τύχη!

Update:



Αφορμή για κέρασμα βρήκε και η Ειρήνη από το blog The little craft workshop. Με 50 αναγνώστες και αμέτρητες υπέροχες δημιουργίες μας καλεί μέχρι το τέλος του μήνα να πάρουμε μέρος στην κλήρωσή της και να διαλέξουμε όποια από τις δημιουργίες της μας αρέσει!
Τέλειο;

Update again:

Blog candies και από την Μαρία Ζ.  η οποία εκτός από τον υπέροχο διαγωνισμό αγάπης στο Greecycle διοργανώνει κλήρωση στο προσωπικό της ιστολόγιο όπου θα βρείτε πολύ όμορφες κατασκευές και πολλές πρωτότυπες ιδέες για να αντλήσετε έμπνευση. Αφήστε το σχόλιό σας στο Keep Thinking  και στις 8 Φεβρουαρίου ημέρα των γενεθλίων της η Μαρία θα κάνει την κλήρωση!