Ιδέες για Γιορτινή διακόσμηση




 Το κεράκι που βλέπετε δεν το έφτιαξα εγώ, μου το χάρισαν και είπα να το διακοσμήσω. Το έβαψα λοιπόν με ακρυλικό χρώμα ,λίγο πρόχειρα βέβαια, μπορείτε να το κάνετε και με σπρέι και κόλλησα πάνω αποξηραμένες φέτες πορτοκαλιού και ένα ξυλαράκι κανέλας. Δεν το έχω ανάψει γιατί μου αρέσει πάρα πολύ. Στη φέτα πορτοκαλιού έκανα και μερικές χρυσές πινελιές.


Στη μεσαία φωτογραφία βλέπετε διακοσμητικά από απλά υλικά. Οι βάσεις είναι από χαλασμένα cd βαμμένα με σπρέι ασημί. Στα δύο έχω κολλήσει πιατάκια επίσης βαμμένα με σπρέι και διάφορα κλαράκια ώστε να γίνει μια όμορφη βάση για τα ρεσώ μου και στο άλλο κόλλησα ένα κουκουνάρι βαμμένο χρυσό με λεπτομέρειες από γκλίτερ και έγραψα με γκλίτερ πάνω στο cd 2011.

Ελπίζω να σας έδωσα κάποιες ιδέες για Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση της τελευταίας στιγμής με απλά υλικά.