-->

Type something and hit enter

On
Περισσότερες diy κατασκευές θα βρεις στο diy blog μου, ένα ιστολόγιο γεμάτο χειροποίητες δημιουργίες όπου μοιράζομαι μαζί σου ό,τι νέο φτιάχνω αλλά και tutorials με οδηγίες βήμα βήμα για να φτιάξεις μόνη σου ή μαζί με τα παιδιά κάθε είδους χειροτεχνία.

 Κεριά βάπτισης με τη φωτογραφία του νεοφώτιστου . Τα συγκεκριμένα διακόσμησαν τα τραπέζια στο χώρο της δεξίωσης, μπορούν όμως κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν και ως μπομπονιέρες σε μικρότερο ή στο ίδιο μέγεθος.
Το κάθε κερί είχε δύο φωτογραφίες.

11 Comments

avatar

Φοβερή ιδέα,μπράβο!!!

avatar

Ε, ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!
Απαιχτη ιδέα, μπράβο Δεσποινάκι.

avatar

Τέλειααααααααα!!!
Πολύ ωραία ιδέα, πρωτότυπη...

Καλό βράδυ

avatar

Πολυ ομορφη ιδεα.Καλο μηνα να εχεις.

avatar

Μπράβο σου Δέσποινα. Πολύ ωραία τα κεράκια με τις φωτογραφίες . αν και ασχολούμαι χρόνια με το κερί αυτό δεν το έχω κάνει. αν θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου ή να δεις κάποια από τα δικά μου κεράκια μπορείς να με βρεις στο facebook Manthoula Kalotrapezi.

avatar

Τι απίθανη δουλειά! Μπράβο σου Δέσποινα! Είναι πανέμορφα και πρωτότυπα!!!

avatar

Σας ευχαριστώ όλες και καθεμιά ξεχωριστά για τα καλά σας λόγια. Να'στε καλά!

avatar

katapliktika einai !!
yperoxi idea!!
mpravo sou !!
kali sou mera!

avatar

Πολύ ωραία ιδέα Δέσποινα. Μπράβο ! αυτό δεν το έχω κάνει και δεν ξέρω τον τρόπο.θέλεις να με βοηθήσεις ;

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!

Click to comment