Παιχνίδι γνωριμίας στις μπλογκογειτονιές!

Η Αχτίδα, η Nemecis και η Λαμπρινή με προσκάλεσαν σε ένα πολύ γλυκό παιχνίδι γνωριμίας.
Για να γνωριστούμε λοιπόν πρέπει να σας πω δέκα πράγματα που αγαπώ και μετά να καλέσω κι άλλους 10 bloggers στο παιχνίδι. Το πρώτο είναι σχετικά εύκολο αλλά το δεύτερο θα με δυσκολέψει μέχρι να βρω κάποιους που δεν έχουν ήδη πάρει μέρος!

Λοιπόν,με τυχαία σειρά δέκα πράγματα που αγαπώ είναι:
1. Τα βιβλία,
2. Οι υπέροχες αδερφές μου,
3. Τα κεριά, όχι μόνο αυτά που φτιάχνω,
4. Ο καλός μου,
5. Τα μικρά μου ανιψάκια, 
6. Το να κάνω δώρα και να χαρίζω πράγματα,
7. Το μαγείρεμα και η ζαχαροπλαστική με μια αδυναμία στις τούρτες,
8. Η οργάνωση, το να οργανώνω ο,τιδήποτε από την αρχειοθέτηση φακέλων μέχρι την οργάνωση ενός πάρτι
9. Το γράψιμο, στίχων, άρθρων, ημερολογίου, απλά να γράφω και να ξαλαφρώνω,
10. Και κάτι απογεύματα με καφέ και τσιγάρο

Θα μπορούσα να σκεφτώ περισσότερο και να γράψω πιο πρωτότυπα ή σοφιστικέ πράγματα αλλά μετά δε θα γνωρίζατε εμένα αλλά μια ρετουσαρισμένη εκδοχή του εαυτού μου και το απέφυγα. Εκτός αυτού, έχω να ρίξω αρκετή σκέψη στη συνέχεια για την επιλογή των επόμενων παικτών.

Θα καλέσω λοιπόν με τη σειρά μου
2 τον Iatridis
3 τη rena
4 τη Μαίρη
6.την Ελένη
8 τη Βίκυ
9 την Table Rouge
10 τη Nena

Ελάτε να παίξουμε λοιπόν!